asaplace

Alla inlägg under december 2016

Av Åsa Markström - 5 december 2016 20:36

 

       

   

Godkväll!

Nu har jag börjat på en ny blogg igen, det är väl lite som man säger, en ny blogg, ett nytt liv 😊.

nja, sanningen är väl den att det krånglade till sig med den andra bloggen.

jag vet ju inte om nån orkar läsa det jag skriver, men här är jag igen ändå 😊😊.

Det är ju mycket som har hänt i mitt liv, och just nu så måste jag säga att det är till det bättre.

Jag känner att jag äntligen hittat rätt .

Min nya kille som jag känner jag verkligen älskar med hjärtat, han gör mig så  glad, jag känner mig äntligen

hel igen.

jag trodde inte jag skulle hitta den rätta kärleken igen, efter Calle.

jag var så rädd för att bli sårad, att jag valde stänga mitt hjärta.

vågade inte hoppas o tro, tänkte jag kanske hitta nåt nästan lika bra.

Men så hände det otroliga, nästan åtta år senare  träffar jag den man som får mitt hjärta att slå snabbare, som får mig att känna den lust o h glädje jag saknat,

vi hade det kämpigt i början men sen då pusselbitarna sakta började falla på plats blev det allt bättre, och jag började mer och mer känna att jag vågade tro på kärleken igen❤️.

fick oxå till på köpet två söts bonusbarn, en kille på åtta och en liten tjej på tre som vi har varje onsdag och varannan

helg.

och nu är jag förstås realist jag vet det kan ta slut en dag, men jag försöker inte tänka på det så mycket, utan gläds åt det jag har här och nu, och tar livet som det kommer 😊.

i helgen har vi haft det mysigt, var iväg en sväng till Umeå på en kärleks weekend, och bodde på hotell, sånt stärker ett förhållande och man kommer närmare varandra, om man inte ägnar tiden åt att bråka förstås, men vem vill det 😊.

vi passade på att hälsa på min bror oxå, och han mådde fint.

avslutar detta inlägg ❤️.

ha det gott, på återseende hoppas jag  💜❤️❤️💟💟



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards