asaplace

Alla inlägg under februari 2017

Av Åsa Markström - 25 februari 2017 22:35

 

Godkväll!

ja nu var det ett tag sen jag skrev, å jag som tänkte bli en

riktigt flitig bloggare, men tji fick jag för det 😊.

Idag har det varit en riktigt trevlig dag.

vi åkte till Umeå , där blev det föratås ett besök på McDonalds och sen en sväng på stan.

Fast det blev lite stressigt då vi kom iväg lite sent, vi skulle

ju hälsa på min bror oxå.

Så underbart det var att se hur hela hans ansikte lystes upp i ett stort leende

då vi kom.

Fast han knappt säger nåt så är det liksom hans ansikte som strålar, det

känns som att han vill säga till oss, jag mår bra nu och jag trivs där jag

är nu, och det är kul ni kommer o hälsar på mig,

jag älskar min bror o det känns skönt att jag nu då jag mår så bra själv

och har en kille som oxå vill angagera  sig i honom, o vill vi ska hälsa

på honom.

till och me personalen sa idag att han blir så glad då ni kommer och det känns ju

oxå extra kul att höra då dom med märker det.

Tyvär hann vi inte stanna så länge, vi ville ju hem o det är mörkt att köra

Der blev en sen middag halv nio, blev pizza från Dallas förstås 😊.

jag har som säkert dom dom känner mig redan vet att jag börjat gå hos en kurator, det är

ju nåt jag skulle gjort för längesen,

Det är otroligt vad jag fåttt veta mycket om mig själv o mitt handlande efter bara två gånger.

Anledningen till att jag inte umgås me så mycket folk är helt enkelt att jag har svårt

att släppa in folk helt, en del av mig säger hit me inte längre,

Och det är riktigt sorgligt faktiskt, det beror på att jag blivit sviken  i stort sett i hela

min uppväxt o då är det ju inte så konstigt jag tänker så,

Jag vill ju hemskt gärna släppa in mer folk i mitt liv som jag kan lita på,

Men det är ju en sak jag måste jobba på, den största saken är just att

jag inte tycker om mig själv,

Har man i stort sett i hela sitt liv höra att man inte duger då börjar man ju själv tänka så oxå

till slut,

Men det är nåt jag ska ändra på, jag måste förstå att jag visst duger som alla andra,

och att jag är bra och duger precis som jag är😊

och det gäller alla andra människor oxå, ❤,

men efter det här långa inlägget säger jag godnatt o på återseende 😃,


Ovido - Quiz & Flashcards